Den eviga längtan

Jaha då fick man maila jotex (som säljer saker till hemmet) igår för tydligen hade det bara skickat iväg 2 av 3 saker jag beställt... Jag gnällde lite och de bad om ursäkt och sa att jag slapp fraktavgiften så det är ju bra det iaf.
Och alla verkar glömma bort mig =( jag har beställt tapetsering av min hall och de sa att om jag har otur så kan det ta 4 veckor innan de hör av sig till mig men idag har det gått SJU veckor så det var bara att traska ner till kontoret som skulle försöka få tag i firman som ska tapetsera.
Jag som är en sån person som vill ha allt fixat med en gång när jag har fått nått för mig, får helt enkelt lära sig att vänta!
Men lite kul post har jag fått iaf, igår fick jag 2 biobiljetter från företaget som jag är på nu och idag fick man inbjudan till en Kick off fest med nån rolig kändis som ska dyka upp. Undra vad som dyker ner i brevlådan imorgon =)
Kanske en vardagsrums dörr som jag väntat på i 2 veckor?
Igår började jag även jobba igen och det blev en intressant dag då jag fastnade i danmark i ett par timmar och hade en massa irriterade resenärer men de flesta var så snälla och ett gammal par som var såå söta så man skulle vilja adoptera dem hi hi men dock sprack mitt points räknande då min nyttiga lunch fanns på kontoret i Malmö. Så just nu bryr jag mig inte om att räkna utan måste fixa några BRA bantningspiller.
Jag ska inte jobba förrän lördag igen och det ska bli intressant att se vad som händer då!
Jag har 2 vänner på olika håll som har det jobbigt just nu och jag vill bara att ni ska veta att jag tänker på er!
Mina vänner är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback