Smärta..

Ja då ska jag försöka skriva lite här men det är inte så lätt eftersom jag har sjukt ont i axeln och kan knappt röra armenjag fick en kortisonspruta i axeln igår och nu ska jag ha så här ont i 3 dagar....
mamma fick komma hit idag och tvätta håret åt mig för det kan jag inte göra själv.
Dessutom lyckades jag ha sönder mitt sovrumsfönster idag också, det var ingen som sa att det blåste så mkt idag he he
så glasmästarna fick komma hit och så klart såg han bra ut men jag såg ut som kom och hjälp mig och dö!
Bella kan inte ens vara hemma då jag inte kan leka med henne eller rasta henne.
Men jag har iaf Diva här hemma som verkligen bara springer omkring och myser med mig hela tiden.
Nu har jag 2 veckor till som Diva (Carro & mickes katt) ska vara här och det är jättemysigt.
Hon kommer såå bra överens med Bella och det är så kul att se.
Nu måste jag kelas lite med diva för hon ligger brevid mig och bara ser så söt ut =)
ha de så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback