Points for me =)

Såja då är jag mycket bättre i axeln igen. Trots att jag har ett fult blåmärke efter sprutan.
så jag unnade mig en utekväll med Elin i lördags, rent spontant bestämde vi oss för att dricka lite gott hos henne för att sen ta oss vidare till Harrys.
Elin är stammis där men det visade sig att jag kände rätt många som var där och då var det ändå första gången jag var där när det var nattklubb.
Jag träffade gaaamla kompisar, arbetskamrater och familjemedlemmar ha ha
Jag tror jag och Elin har ungefär samma inställning till festande och kan ha riktigt kul ihop, jag hade iaf kul i lördags =)
Söndagen hade jag dock väldigt ont i axeln och lite bakis men det vill vi inte tänka på nu...

Fick ringa Jotex idag eftersom jag beställde saker därifrån för typ 5 veckor sedan och lev. datumet var idag men jag fick ingen avi, en trevlig dam svarade och sa att så lång tid ska det inte ta och att det hade allt på lagret så min beställning hade kommit bort lite men nu skulle de försöka skicka iväg det så fort som möjligt. Men hur surt är det inte att ha väntat i 5 veckor i onödan...

Tjock som jag är (och har tjatat om det) så har jag tagit mig i kragen och gick på mitt första viktväktar möte idag =)
Så nu jävlar ska här räknas points...
Jag hade tydligen bara 3,5kg övervikt men som mål har jag att gå ner 7,5kg.
Hoppas nu att jag håller i det och är ordentlig men nu behöver jag nån aktivitet så jag får all motion jag behöver plus lite till. Jag ska vara smal till sommaren iaf =)

Och då börjar jag jobba på onsdag igen men ska bara jobba 50% första 2 veckorna så det känns bra att få se hur axeln kommer reagera.
Oj jag höll på att glömma....ni måste verkligen kopiera denna länken och kolla in mitt nya jag ha ha ha

http://www.youtube.com/watch?v=TixjibVu-gE


Kommentarer
Postat av: Carro

Assâ fan vad ball! När jag läste ditt inlägg tänkte jag direkt pâ Tiffany och sen kollade jag länken.. satt o kolla pâhipp hipp avsnitt pâ jobb för ett tag sen o höll pâ o dö av skratt o sâ var det nästan helt tyst pâ kontoret hahaha. Hon e bäst! Du kommer säkert vara jätte smal o snygg till sommaren, men jag tvivlar inte pâ att du e snygg nu med ;) Ta det nu lugnt pâ jobbet sâ du inte blir värre. Vad e Jotex? Vad beställer man där? Grejer till hemmet? kram

2008-11-11 @ 07:57:30
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/
Postat av: Carro

Hallâ! Du skriver ju inte heller :( kollar varje dag, men inget nytt.. vad var det där jotex nu dâ?

2008-11-13 @ 07:37:19
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback