Grannar

Igår hade jag en mysig kväll satt och åt riktigt god tacos när det ringer på dörren och där står grannen och frågar om han kan få låna lite kaffe, så klart var det inga problem!
Jag somnar till i soffan och då ringer det på dörren igen och genom titthålet ser jag att det är båda grannarna men jag är rent sömnig och låtsas som jag inte är hemma fast Bella skällde som en dåre.
Jag var inte människa till att öppna dörren helt enkelt.
Sen var allt lugnt igen och jag går och lägger mig i sängen och tar på mig min sovmask eller vad det nu heter och sover jätteskönt =)
TILLS NÅN JÄVEL RINGER PÅ MIN DÖRR VID 6.30 PÅ MORGONEN!!!!
Bella skäller jävlar i det men jag pallar inte ens gå upp ur sängen och det ska den personen vara glad för! För den hade fått sig en utskällning som heter duga om jag kommit upp, och jag är inte alltid trevlig när jag precis vaknat och speciellt inte på det sättet!!
Hör bara hur en person går i trappan och säger vamanos.
Hoppas dock inte att det var grannarna ovanför mig (vissa av er vet vilka de är)
för då lär jag idiotförklara dem!

Denna värld är full av puckon och jag verkar träffa dem en efter en....



Kommentarer
Postat av: Carro

Oj vilka störiga grannar du har. E dom latinos dom ovanför eller? Vi ât tacos igâr (söndag)s gott, speciellt när man e bakis ocksâ :)

Jag tycker det e mer än hakan som e likt, ögonbrynen och leendet lite med. :) söt e du iaf. kramar

2008-10-13 @ 07:47:59
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback