I ditt ansikte

Riktigt härlig serie, Magnus Betnér är en riktig bra ståuppare och Martin är på god väg =)
Hoppas det inte dröjer allt för länge innan Magnus kommer till Malmö igen.
Älskar skämtet om att vegeterianer inte borde få gifta sig i kyrkan, har hört den ett par ggr nu men tycker den är lika rolig varje gång!!

Har varit ledig idag och dan har varit jättemysig...vaknade vid 1 och solen sken, tog bussen (hi hi) till mamma och hälsade på min underbara vovve, promenerade med Sussi och sen satt vi på Lilla Torg av alla ställen och jag drack faktiskt  en Chai Latte Vanilj
(tack Linda för att du fått mig och prova på något nytt)
fast nästa gång blir det nog en vanlig Chai Latte Te.

Nu är jag så trött och orkar inte skriva mer utan ska slänga mig i sängen och kolla serier
God natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Varsegod hihi=)

Jag gillar mest den vanliga Chai Latten.

Fin bloggen blev=)

Kram

Linda

2008-10-08 @ 14:16:15
URL: http://sadnil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback