Svullo

Dagen börja inte bra idag när jag stod och gjorde lunch till jobbet och min redning flög ut i halva köket, speciellt på min kakeldekor som jag äntligen satt upp och att jag sen inte hann torka upp allt innan jag fick snabba mig till bussen för att komma till jobb i tid....
så med andra ord dröjer det ytterligare innan mina bilder på köket kommer upp

Men på jobb var det däremot roligare då jag träffade en gammal klasskamrat som jag inte träffat på MÅNGA år.
Roligast var nog att se hur han utvecklats till det bättre genom åren.
Sen gjorde jag det jag inte får göra...skulle köpa mig en dubbel nougat för jag var så sugen...men det blev TRE stycken... det var ju ett erbjudande på Pressbyrån hi hi
men tack och lov klämde jag inte i mig alla iaf, det blev bara en och en liten chipspåse.
Vilket svullo jag låter som och nu när jag väl skriver detta så märker jag hur mycket skit jag stoppar i mig.
Kanske ska ta och prova en till påse måltidsersättning från Allevo?!
Men choklad är ju så himla gott
Choklad eller Allevo?
Ärligt talat vad hade ni själv valt??

Fast jag köpte faktiskt de Rosa Bandet i dag också, det rekommenderar jag!
Nä nu ska detta svullot ta sin fanta och kolla på Efterlyst, så får ni smala, sunda och vettiga människor ha det underbart!
*puss på er*


Kommentarer
Postat av: Carro

Du e inget svullo. Sâ fin sâ :)

Jag e i sâ fall värre. Letar efter kakrecept varje dag heheh. Häromdagen bakade jag kladdkaka o idag tänkte jag baka morotskaka. Mums! Ibland blir jag sâ himla sugen pâ kakor.Eller sâ e det bakandet jag tycker e kul hehe. Trâkigt med din kakeldekor :( Ser fram emot att se foto. bamse kramar

2008-10-09 @ 09:48:35
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback