Trött...

Idag har jag varit sååå trött men har kämpat med att hålla mig vaken hela dagen så att jag kan lägga mig i tid ikväll men så ligger jag och tittar på Idol....och i nästa ögonblick har det gått 2 timmar och Bella sitter och stirrar på mig 2 dm från mitt ansikte *irriterande* så nu lär jag säkert inte somna på ett par timmar...så då skulle jag kunna fixa lite med mitt nya projekt: KÖKET =)
Har gjort lite klipp idag och äntligen fått tag i kakeldekor som var billiga, kommer lägga ut före och efter bilder senare.
Väntar på gardiner och matta från Jotex som jag trodde skulle komma om en vecka typ men nejdå då hade jag hoppat över oktober månad i huvudet så jag får vänta ytterligare en månad...

Har fått reda på att en av mina vänner Carro ska komma till Sverige och hälsa på en vecka, saknar henne som f*n, så nu har jag något att se fram emot (jag vet att du läser Carro och jag kommer och möter dig fast du kommer med Katarina, jag har ju väntat länge på att du ska hälsa på)
När vi ändå pratar om vänner... utan att nämna några namn så vill du veta om jag är sur eller hur det är med mig PICK UP THE DAME PHONE AND CALL ME!!! Så glyttigt att springa och fråga folk runt omkring mig.
Jag är inte farlig, bara nafsar lite he he

Ja, och så har jag ytterligare en serie att följa nu "Färjan".
Har varit massa skriverier om den och den verkar lite intressant, har ju bara sett ett avsnitt änsålänge.

Imorgon är det tillbaka till jobbet..undra hur länge jag får jobba denna gången innan jag får ont i axeln igen.
Börjar kännas att vi ska gå över till ett annat företag nu med alla lappar, uniformsprovning och fotografering. Fast mest längtar jag till den nya lönen och nya sträckor =)





Kommentarer
Postat av: Carro

Vad söt du e :) tack! Jag ser fram emot att träffa dig. Hoppas att tiden ska g jättefort.. Vad ska du hitta pâ med köket? Kakeldekor? e det sânt man klistrar pâ?

kramis

2008-10-07 @ 08:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback