Fynda!

Jaha då har man blivit sjukskriven 3 veckor pga den hemska axeln och väntar på att få en kallelse från ortopeden i Eslöv av alla ställen. Fått världens sötaste smärtstillande tabletter också. Sjukt egentligen att piller får vara så söta.

Idag skulle jag bara promenera till stan och titta lite men det var ju rea lite överallt och jag gick loss =)
jag älskar att fynda kläder och ja egentligen allt, jag blir så glad och stolt när jag har gjort bra klipp.
Idag köpte jag 3 tröjor som skulle kosta 397:- sammanlagt men jag betalade bara 108:-
När Sussi hörde om mina klipp ville hon också gå och kolla kläder så då köpte hon också en massa och gjorde minst lika bra klipp som mig! Hihi jag har dåligt inflytande på folk.
Men men imorgon kommer lönen och när jag såg lönespecen idag så var det mycket bättre än jag trodde eftersom jag varit sjuk, tyvärr kommer det mindre pengar nästa månad också men förhoppningsvis blir jag positivt överraskad då också.

På tal om positiva överraskningar så fick jag en igår eller om det var i förrgår....iaf Carro Simpson ringde mig!!!
Den "gamla" Carro (hi hi) kan jag prata med ett par ggr om dan så det är ju inte samma sak, men det är alltid lika kul att prata med dig =)

Kommentarer
Postat av: Cajjooo

Ååååh, I kill u!!! Jag är pur-ung, haha :-p

2008-10-24 @ 02:31:44
Postat av: Carro

:) Jag vill ocksâ shoppa o fynda..här blir det nog inte rea förrän efter jul..kanske fortf e rea när jag kommer o hälsar pâ hihih..Saknar butikerna där..Snart kommer jag. :))

2008-10-24 @ 08:01:11
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback