Välkommen

Ja då var jag också igång att blogga nu, jag har insett att jag går in på vänners bloggar (och Magnus Betnérs) nästan varje dag och kikar så nu är det dags för mig att dela med mig av mitt liv, eller ja delar av det iaf =) Får se hur länge detta kommer hålla ha ha fast får jag respons så blir det nog roligare.

Tänkte börja med att avreagera mig lite på puckona som satte en smällare/fyrverkeri i munnen på en lokförare. Hur korkad får man bli??? Att fotbolls supportrar slåss med varandra är vansinnigt men att sedan ge sig på nån helt oskyldig finns inte ord för hur korkat det är... Nej jag blir bara mer förbannad ju mer jag tänker på det.

Var på H&M idag och provade en riktigt skön och härlig tröja som tydligen är så populär att det fanns bara 2 kvar i st. xs & l och det gällde i alla butiker, så vill jag ha en får jag snabba mig att beställa nu.... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback