Påskhelg

Jag har haft en riktigt skön påskhelg!!
I fredags stack jag på en liten shoppingtur med Linda och hennes dotter Emilia.
Blev 3 par skor men jag var sugen på SJU par.
Jag hatar att köpa skor men denna gången hade skopunkten massa fina skor.
*vill ha fler*
På lördag morgon var det dags att åka till Bara då Anna fyllt 9 år, så det blev lite fika där och barnen fick sina påskägg!
Sen kidnappade vi med oss Anna tillbaka för att shoppa presenter till henne som hon fick välja själv, och det var omtyckt!!
Åt även på Mangal på Entré, deras Adana BBQ e såå god!!
Innan det var dags att bege sig så var vi bara tvungna att sätta oss på värnhemstorget och äta glass och titta på skateare i det underbara vårvädret
Mamma & Anna

När vi var inne på New Yorker så fastnade jag för en tröja där och Anna blev också sugen på den så vi köpte varsin likadan tröja som vi testade hemma =)

Det var så kul att se hur stolt Anna var över att vi hade likadan kläder.
Och jag är en stolt faster!
Resten av kvällen mös vi bara och Anna sov över hos mig.
Sen var det söndag och då var det grillning i Beijers park och det avslutades med Bingo Lotto hemma hos Sussi =)
Tror det var Sussi´s första gång =)
jag var glad iaf för jag vann 200kr!
NU är det dags att ta en natta runda med Bella och så får vi se vad jobbet säger imorgon...

GLAD PÅSK
på er alla
önskar
Sarah med djuren =)

Kommentarer
Postat av: henna

så söt du är gumman!

2009-05-06 @ 16:27:23
URL: http://hitsohard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback