Previa

Ja då har man stått sista dagen på loppiset och det gick inte riktigt lika bra som helgen men jag har sålt för sammanlagt 1270kr och då har jag låtit nästan alla få pruta för jag ville bara bli av med skiten.
En persons skräp är en annans skatt
Men det är bra pengar som jag annars bara skänkt till myrorna eller kastat så nu kan jag betala av lite mer på mina skulder =)

Har varit på företagshälsovården idag så fr o m imorgon ska jag börja jobba 25% i 2 veckor,
vilket innebär 2 timmar om dagen, ha ha låter så glyttigt men det är bra för min axel.
Gud nu e jag sååå trött så jag ska ladda lite energi så jag orkar laga mat för att sedan nanna kudde.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback