Soool

Gud vad skönt det är att solen har kommit.
Har bara suttit lite på balkongen men bara man ser solen skina in så blir jag genast mycket gladare och piggare.
Och har äntligen börjat använda min vårjacka som jag köpte för nån månad sen.

Igår var jag och hälsade på Nina och hennes söta familj i Kågeröd.
Det var skoj att träffa henne för det blir ju inte lika mycket nu när hon inte är malmöbo längre.

Var inne på MKBs hemsida precis för att se exakt hur stor min lägenhet är och blev lite smått förvånad då det helt plötsligt står att jag fått en ny vaktmästare....undra när detta bytet skedde??
Tänk om jag skrämt iväg den förra efter mitt trevliga samtal ha ha ha
Nu måste jag verkligen sova då jag ska upp tidigt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback