Pinsamt ja!!!

Hej igen =)
Har hänt en del sen sist så jag vet inte var jag ska börja...
Kan ta det pinsamma som hände igår ha ha men alla har väl redan hört eftersom jag skämdes som ett djur och behövde prata med nån men ingen hade tid att svara / prata så senare ringde alla upp en efter en och frågade vad jag ville så då berättade jag såklart.
Men i stora drag så fick jag en stunds sinnesförvirring och trodde det var Micke min VÄN som ringde igår och frågade om jag var sur på honom, vilket han hade frågat mig 2 dagar tidigare och då var svaret nej!!!
SÅ....jag vräker ur mig nått kaxigt i stil med "NEJ det var väl ett jävla tjatande på dig då!!!"
det blev lite tyst i luren och han frågade om jag var hemma så han kunde komma upp lite tidigare....DÅ fattar lilla jag att det är Micke från MKB (min vaktmästare) i telefonen.... och gissa om Jag blev paff??!!
I ren panik lägger jag på luren och svarar inte när han försöker ringa upp igen så istället lämnar han ett skojigt/pinsamt/chockande meddelande på min telefonsvarare.
Det hela slutar i alla fall med att jag tvingar Carro att ta emot honom när han kommer på den utsatta tiden medans jag passar på att rensa i källaren och jag slipper alltså träffa på honom =)

Idag har det varit mindre pinsamt men dock en massa flängande hit och dit.
Börjar med att Sussi hämtar upp mig och vi sticker till mamma och lämnar Bella för att sedan sticka till MFF shopen där det inhandlades lite kläder =)
Vi hade 2 timmar att ta kål på innan jag skulle vara hos sjukgymnasten så vi körde ut till bernstorp men hann tyvärr bara gå i 2 affärer innan Sussi fick köra mig till sjukhuset (sjukgymn.) så jag kom precis i tid.
Sen tog jag en liten runda på mobilia men blev sååå sugen på att sticka till Entre och kolla skor och solbrillor så det gjorde jag =)
Hittade dock bara solbrillor!
Efteråt stack jag till Sussi & Martin och tittade på ringarna de hämtat (de är nyförlovade) och blev bjuden på god mat!!
Plötsligt var det dags att gå på bio och se "En shopaholics bekännelser"  som var ganska rolig!!
Men när vi kom in i salongen 10 min innan filmen började så var vi de första på plats....

Sussi och jag ensamma i salongen =)

5 min innan filmen började kom det 1 kille så vi var jätteglada att det knappt var nått folk men precis innan filmen började så kom det mer folk tyvärr...
Men jag rekommenderar bion på entre för där e mycket mer plats för benen (vilket jag behöver då jag inte kan sitta still särskilt länge) och mugghållarna som de tagit bort på massa andra ställen fanns här =)
Nu e jag hemma igen och ska sätta igång nån serie att somna till så ha de gott kära vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback