Cykellampa återfunnen!!!

Ja då sitter jag här och bloggar 02.37 som ett annat fjån...
Har precis kommit hem från jobbet typ och jag har cyklat till jobb ett par dagar nu då jag hittade min cykellampa igen hi hi så lite träning får jag om dagarna men frågan är ju om det ens hjälper nått.
Igår skulle jag ha filmkväll med massa gott att äta med Jonas & Sussi men då min dvd har slutat fungera och en sladd mellan datorn och tvn inte funkar så spelade vi spel istället och det var riktigt skoj.
Vi höll på in i småtimmarna så båda stannade kvar över natten men det var skoj med lite pyjamasparty =)
  men nu är faktiskt klockan 02.43 och jag e svintrött så godnatt på er


ZzzZzzZzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback