Honey! I´m home!!!

Då var man tillbaka efter ett brejk, har haft en väldigt stressig period med flytt, jobb, dödsfall och jobbiga människor....
Men nu har jag haft semester en vecka redan, bara 2 kvar =( men njuta ska jag göra till fullo.
I helgen var jag i Liseberg och det var skoj och speciellt skönt att komma bort från allt stök ett tag.
Idag har jag köpt en ny fin telefon som jag försöker lära mig ha ha men nu måste jag tyvärr fixa och gå och lägga mig men ska börja blogga igen nu så fort jag får tid. Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline (simpson)

Hejsan! Välkommen tillbaka! Kul att läsa lite vad du pysslar med :)Vad är det för en telefon du har köpt?

2009-08-04 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback