Karlavagnen

Igår var det dags för lite party igen ha ha jag har hamnat i nån partyorkan eller vad man nu kan kalla det ( annars så har jag startat ett nytt ord som ska bli dö trendig)
Blev dock inte lika mkt dricka igår så jag har mått ganska bra idag men varit lite trött.
Men jag har orkat med att plocka och rensat i alla skåp och lådor i hallen, varit i parken med Bella och gjort pizza och chokladpudding. En lagom mysig dag!
Just nu har jag en galen katt som springer runt mig och bara är allmänt rolig att titta på och en hund som knappt orkar bry sig =)

Vill bara påpeka att det är sååå mysigt att bara sitta och titta på himlen nu på kvällen och se alla stjärnor.
Jag hittade karlavagnen direkt och var så stolt över mig själv att jag visste vad den hette och hur den såg ut.

Nu ska det plumsas ner i badet innan det blir översvämmning sen ska här mysas med chokladpudding, pringels och en bra bok.
Puss på er mina små stjärntroll som läser!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmmmm..så gott med chokolapudding :P vi åt också hemmagjord pizza igår :) fast det gör vi ju typ varje helg hehe. Vad duktig du är som hittade karlavagnen ;) tänk att vi kan titta på den samtidigt fast vi är så långt borta ifrån varandra. :) Puss och kram din partypinglan

2009-08-24 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback