ja gud ja

Nu har jag får massor med tillsägelser *fan ska försöka skärpa mig*
Jag trodde jag skulle ha massor med tid att blogga under min semester men det sket sig rejält....
Har kommit tillbaka till jobbet nu och det är kanske inte så spännande, har bara saknat kollegorna.
Alla tror iaf att jag varit utomlands för de säger att det syns att jag haft semester. Men hälften av brännan är från solariet. Måste ju försöka behålla färgen på nått sätt =)
Så vad gjorde jag egentligen på min semester? Var i Göteborg en helg, festade massa på slutet, var i danmark och letade sprit ha ha
Ja sen får jag inte glömma alla J***A kärleksbekymmer men jag har tagit allt det med en nypa salt.
Vet inte riktigt om jag kanske inte har haft några känslor eller om jag bara inte pallat bry mig.
Jag har nog varit ganska kall mot karlarna.
Visst hade det varit trevligt med någon nu när hösten närmar sig men samtidigt så mår jag så sjuk bra och trivs nått riktigt bra med mitt singelliv.

OH Fatta grejen!! Jag cyklade till jobb igår och det var riktigt najs måste jag säga fast jag cyklade lite fel och tog omvägar och så men det var härligt att cykla dit och hem så iaf så tänkte jag att jag skulle göra det i fortsättningen också MEN när jag kom hem igår så var där nån nisse utanför min port som skulle döda mig och knulla mig och allt vad hon sa...hon var inte helt klar i röbetan där hon stod med sin golfklubba och sitt långa järnrör så jag letar i fickorna efter nått att försvara mig med om hon skulle börja svinga med sina saker och just då måste jag ha tappat min cykellampa utan att märka det.
Så när jag skulle cykla till jobb idag blev jag rätt besviken på hela grejem för nu var jag tvungen att hoppa på en varm och svettig buss och sedan ta taxi hem... Så typiskt när lilla Sarah äntligen ska börja bli duktig!!!
Jaja kärringen försvann nånstans i trappen och jag kom in i lägenheten oskadd. UTAN cykellampa men oskadd iaf =)



Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vad det alltid händer dig saker! Vad obehagligt med den galna kvinnan. Tråkigt att du tappade cykellampan, men en sån är väl inte så dyr förhoppningsvis, så att du kan fortsätta cykla :) ooh jag hade också velat cykla. Det är omöjligt här. Alldeles för bergigt. Alltså gator som lutar i 80 grader eller nåt. Det glädjer mig att du mår bra med ditt singelliv. Det är det viktigaste. :) Har du fixat nytt headset? ;) var längesen vi hördes ju :( Kram

2009-08-21 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback