Buzz

har varit ledig måndag och tisdag =)
I måndags "stanade" jag med Linda och Emilia och hittade inget vettigt fast jag var ute efter ett par skatear skor..så på tisdagen åkte jag och Jonas till kastrup för att möta sussi och martin vid flyget. Vi satte dom på ett tåg till malmö och själva åkte vi till fields och letade skor. Hittade inte såna skor som jag ville ha men jag köpte ett par snygga streetskor iaf.
När vi kom hem igen käkade vi lite för att sen sticka hem till sussi och spela Buzz. första gången jag spelade och det var riktigt skoj. Det vill jag göra fler gånger =)
Nu måste jag packa lite småsaker då jag ska sova i Alvesta inatt.
Andra gången jag sover på hotell i mitt liv och så är det för jobbet igen ha ha hoppas bara frukosten e god. för jag kommer checka ut innan den riktiga hotellfrukosten serveras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback