robot

känner mig som en robot med krämpor. Jag är på min sista dag av den jobbiga veckan då jag jobbar 6 av 7 dagar. Det tar verkligen på ens kropp. Jag har ont i alla muskler och vill bara slappa. Men om jag bara lyckas ta mig igenom denna dagen så blir det bra sen för nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar =)
Igår ringde de mig och trodde seriöst att jag skulle knäcka en extra sväng när jag slutade och visst det kunde jag ha gjort om det var nått som var lätt men nej då det ville att jag skulle ta en sväng till ängelholm vilket tar tre timmar fram och tillbaka och typ ingen lugn stund under resan. Så det var bara tack men nejtack.

Jag ser så mycket fram emot min lediga dag imorgon...

I veckan fick jag en tidig födelsedagspresent av mamma och hennes man, ganska bra faktiskt en all in one skrivare så nu slipper jag springa hem till dem så fort jag behöver kopiera nått eller skriva ut.

nej nu måste jag avsluta och sorry om det bara blev jobb snack men det är vad mitt liv har handlat om denna veckan =(

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har inte tagit foto. Det var Katarina som tog med sin mobil. Jag ska ju bo där :) men klart jag ska ta foto, men sen när vi har fått i ordning lite.

2009-02-04 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback