sussi 25 år

I torsdags hade jag min första överliggning på jobb, denna gång var det i alvesta och hotellet fick garanterat godkänt men det tråkiga var att jag kunde inte sova ordentligt för jag hade 4 timmar att sova och kände mig stressad fast jag sov.
Vaknade flera gånger under dessa 4 timmar och undrade vad klockan var.
Men jag åt frukost vilket jag aldrig gör hemma.
Jag saknade dock alla goa varma saker på frukosten som t ex ägg och bacon.
Efter det var det bara att jobba i 6 timmar och hem och äta lite och sova lite till.
Sen var jag tvungen att köpa sussi´s present och åka hem till henne då hon bjöd på god middag *mums* och massa dricka.
Vi spelade även Buzz och det var faktiskt skoj fast man var så många.
Trodde inte det skulle passa på en fest men det gjorde det!
tyvärr var jag tvungen att gå när det var som roligast, min lilla tös satt ju hemma och var lite nödig.
men ikväll ska vi mysa en massa medans jag tvättar.



SUSSI 25 ÅR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback