shopping

Har varit skönt att vara ledig denna helgen så jag har haft möjlighet att bli lite mänsklig igen.
Fick dock tvätta igår och det blev 10 hemska maskiner...
så nu har jag suttit och vikt tvätt och tråkigast av allt sorterat strumpor...

Så idag var jag på mobilia med sussi och shoppade =)
var inte tänkt att det skulle bli så mkt som det blev,
 men gladast blev jag över jackan jag hittade.
Jag har alltid haft svårt för att hitta skor och jackor men idag fastnade jag totalt för jackan på skyltdockan,
 och jag som inte ens var ute efter en jacka.
Den satt fint på mig och var billig så den blev det,
 plus lite till =)
har haft lite otur idag också...
när jag kom ut från duschen idag så trampade jag på nån riktigt vass metallsak som jag inte har en aning om var den kommit ifrån, ont som f*n gjorde det och blödde.
så nu går jag runt med en inlindad tå =)
sen när jag väl skulle ut och träffa sussi kunde jag inte låsa ena låset på min ytterdörr.
får frispel ibland på saker som händer mig.
Vi avslutade shoppingen med god mat på ölcafeet.
Jag åt deras goa toast playhouse (tror jag den hette) med fläskfile och bearnaisås *smarrigt*
medans sussi fick klara sig med lax toast.
Varför luktar lax så räligt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback