En hyllning till Susan!!

Igår var det dags att ringa securitas igen
 fast denna gången var det bara tjejen (som jag tog foto på sist) som låg och sov i trappen.

Hoppas jag får visning på nån av lägenheterna som jag lämnat intresseanmälan på.
Båda ligger vid Värnhem.
Känner ett starkt behov av att flytta.
Jag trivs ganska bra med livet just nu
och har massa drömmar om framtiden som äntligen känns realistiska!
MEN...
det är något som saknas men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
Jag är fast anställd med bra lön, skuldfri, har en familj som är.....
...svårt att sätta ord på det men de är som en familj ska vara!
Jag har underbara vänner speciellt en tjej som jag kan ringa dag som natt,
 hon möter upp mig och får mig att må bra igen.
Hon behöver aldrig fråga vad hon kan göra för mig, hon bara försöker och gör rätt varenda gång.
Jag hoppas alla har en vän som henne!
Jag känner mig iaf lyckligt lottad.
Jag vet bara inte vad jag kan göra för henne, jag tror hon förstår att jag uppskattar henne men inte hur mycket.
Hur visar man en vän hur mycket man uppskattar hennes vänskap??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback