uppdatering =)

va kass jag e. jag har varit på väg att blogga ett par ggr men jag är så trött varje gång...
nu får det snart bli vår så man kan bli piggare och muntrare.
smakade lite blutsaft av sussi för hon tycker att det har gjort henne piggare men fy fan vad räligt det smakade så det vill jag inte börja med.
Däremot har jag beställt äppelcidervinäger som jag ska börja ta och hoppas att det hjälper mig gå ner lite i vikt.
*håll tummarna*

Har lagat helt underbar mat idag...
fläskfile på vitlökstoast med bearnaisås!
*jag är grym*
hi hi

Sen fyllde min lilla Bella 5år i måndags, jag kan inte fatta hur snabbt tiden går.
Jag minns så väl den dagen jag hämtade hem henne. Så söt liten tjej =)

För ett par dagar sedan mötte jag en gammal "vän" som jag inte sett på 3år, och pratat med på typ 4-5år.
Jag har varit orolig för honom men nu vet jag att han lever iaf.
Jag har inte tänkt på honom så mycket som jag trodde att jag skulle efter vårt möte.
och när jag väl tänker på honom känner jag mer oro och osäkerhet, vilket är bra för han är nog inte så bra för mig fast han sköter sig.
men jag kommer alltid bry mig om honom och önska honom allt gott i livet.

Ja jag har äntligen varit hos en till ortoped nu men denna gången i malmö.
Jag fick en kortison spruta igen men blev inte alls lika handikappad denna gången.
Men det hjälpte inte så mkt för jag har fruktansvärt ont i upp till 2 dygn när jag burit nått tungt.
Väntar dock på kallelse från sjukgymnasten som ska hjälpa mig att stabilisera axeln.
Känner mig alldeles för ung för såna besvär.
Men jag fick iaf lite mer svar och det verkar som att när jag stängde frontdörren på tåget så klämde jag slemsäcken i axeln så att det blev en blödning som nu är irriterad.
Däremot är det inte lönt att operera mig då min kropp inte är som andras he he t o m ortopeden skrattade när han såg hur jag kunde röra mig =)



Kommentarer
Postat av: Carro

mmmm god mat. Hungrig jag blev nu. Kul att du bloggat. jag kollar varje dag. Bra att du tänker som du gör ang din "vän" :) Hoppas att du lyckas bli bra i axeln snart. Kramar

2009-02-27 @ 12:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback