Mmm...

Jaha då var man igång på riktigt och jobba som Trainmanager. Sådan kaos har jag inte sett på...ja om jag ens sett det innan, men jag hoppas att efter ett par veckor så ska det ha blivit mer rutiner och saker går som det ska.
Skulle åka min första Alvesta idag men det tåget åkte ifrån mig så jag fick sitta på kontoret och ha jour i 5 timmar. Däremot åkte jag min första helsingör och jag tyckte det var en mysig tur, men jag kommer säkert ändra uppfattning efter ett par turer dit.
I helgen hade jag det ganska skönt, jag hade en liten spa kväll på lördagen och använde en riktigt mysig ansiktsmask som luktade chokladkaka (jag var ganska sugen på att smaka) och sen på söndagen var jag på skattkammarön med Linda och hennes dotter Emilia och det var faktiskt ganska skoj att krypa omkring i "labyrinterna", nästa gång hoppas jag bara att det är mindre folk så man kan leka lite mer där =) Jag vågade knappt gå in i bollhavet för jag var rädd att sätta mig på någon unge he he
Och kryss i taket så hände inget särskilt på vägen hem efter en dag med Linda!!!

Har äntligen gått och köpt mig ett headset till datorn så jag kan prata med min söte vän Carro i spanien.
Var så skönt att man kunde prata avslappnat i en timme utan att tänka på alla pengar som ticka iväg.
Tack till Skype!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läste om det i Sydsvenskan igâr. Om trainmanager grejen. Verkar ju intressant. Du e med söt, kul att vi äntligen kan prata. :) Skype e nog den bästa uppfinningen pâ länge.

2009-01-22 @ 07:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback