Saw maraton..

Jag tycker så synd om min käre vän Carro som sitter i spanien och kämpar som en dåre för allt.
Tänker faktiskt på dig stumpan, jag vet hur det känns när allt går emot en men hoppas på att du tar det med en klackspark!!
Själv hade jag och Jonas Saw maraton igår...för var film vi såg blev det bara köttigare och köttigare men jag var ju ändå tvungen att titta he he men det hände också saker när vi kollade på filmen som var ganska läskiga som t ex när någon knackar på ytterdörren när vi kollar på filmen, så vi pausar och går till dörren men där är ingen.... så vi sätter igång filmen igen och just då läser en kille i filmen en lapp där det står "Öppna dörren Jeff" om detta hade hänt ett par sekunder tidigare så hade vi nog gjort ner oss rejält.
Nu har jag iaf lyckats se 4 av 5 saw filmer och jag är lide stolt över mig själv.
Nu funderar jag på om jag ska ta ett litet städryck...OBSERVERA! funderar på det =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud 4 av 5 saw filmer. Jag blir sâ jävla rädd, fast sen när vi ser film sâ e det ju dubbat. :(

Tur att du inte sâ filmerna själv.



Ja, jag har det inte lätt hehe. Men allt ska väl lösa sig. Bilen e fortfarande inte klar. De hittar inte felet. sâ fâtt ta bussen igâr och idag kl 6.20 och sâ börjar jag 8. Inte särskilt ball. Fâr se om den blir klar idag.

Men du, om vi hade bott i samma land och umgâtts sâ kanske det som händer oss hade varit positiva saker istället :) När jag bodde i Sverige hände det väl inte oss nât? När vi umgicks alltsâ. Eller?

2009-01-16 @ 11:33:06
URL: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback