Efter mycket gott måste det komma nått ont och jepp det gjorde det

Tack Henna!
Inte nog med att jag avguda en glass från ben & jerry så var du tvungen att rekommendera en annan smak och såklart så prova jag den och är nu förälskad i den också...=)

Har haft en rätt mysig dag på jobbet faktiskt (trots allt som hände kollegorna) för jag har jobbat 7 h men inte åkt mer tåg än till och från jobb, och det är inte ens samma tåg som jag jobbar på.
Har softat ett par timmar och lunchat med en riktigt go tjej på jobbet som jag inte umgås med annars.
*trevligt*
Sen kom min lilla Sussi till centralen och fikade med mig.
Dock hade hon dåliga nyheter...
hon fick inte semestern beviljad när vi skulle resa tillsammans.
*jag ganska besviken*
men imorgon ska vi ha en mysig kväll gumman!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja viiiiisst är den underbart ljuvlig? Jag vill inte leva utan den haha!

Puss o kram o krya på dig!

2009-03-12 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback