Fields

Jaa den här rehab mötet gick väl inte direkt som jag tänkt mig.
Jag trodde jag skulle få börja jobba lite åtminstonde nästa vecka men det dröjer nog till april. Det enda positiva just nu med att vara ledig är att jag har tid att fixa inför min fest på lördag och att jag slipper jobba på min 25årsdag som egentligen var tänkt.
Igår var Jag och Sussi på City Gross för att handla det mesta till festen och oj vad kul vi hade det...sprang runt som ett par virrpannor där inne.
En stund trodde jag att väktaren sprang och spana på mig så jag var ju bara tvungen att störa mig lite och se misstänksam ut hi hi men shi fick jag för jag kände visst honom men han vågade inte komma fram och säga hej eller så kände han inte igen mig då jag bara några timmar innan klipp lugg och dessutom var civilklädd vilket han aldrig sett innan.

Jag var på invigningen av Entré idag och OJ säger jag.
Det var ganska mycket folk där...typ för mkt folk!!
Jag och Sussi skulle prova kläder inne på New Yorker och fick vänta ca 5 min för att komma in i provrummet sen stod vi säkert en kvart i kön.
Efter det sa vi att vi ska inte köpa något med ord pris för det var väntan inte värd.
men lite smycken och en cool tröja blev det =)
Men när invigningsdagarna är slut så kommer vi absolut att vara där ofta då det var riktigt stort med allt du kan tänka dig.
Bättre än Fields t o m!!
Nej jag ska upp alldeles för tidigt imorgon så jag ska nog göra min lilla kropp redo för sängen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback