sun is shining =)

Hur underbart är det inte att vakna och se hur solen skiner som en sommardag (om man bara tittar uppåt) och veta att man är ledig....
Idag var det roligt att klä på sig och åka och shoppa "lite" , komma hem och spela lite på ps2 som jag inte trodde jag skulle använda till att spela på men jodå =)
sen kom sussi och vi lagade mat tillsammans och färgade mitt hår.
Och en trevlig överraskning var att Emma också tittade förbi.
Sen var det dags för bio, vi kollade på Mammut.
Den var bra, fast det hände inte så mycket men får en att tänka efter om vad som verkligen händer varje dag ute i världen.
Nu ska jag snart lägga mig och kolla en till film.


Kommentarer
Postat av: Carro

För att jag inte har internet. Vi flyttade ju i helgen och nu väntar vi på att få internet installerat igen. Dem sa max 15 dagar, men man vet ju hur det var sist. Nu ska jag hem efter 9,5 timmars jobb...hörs snart. Kramar

2009-03-04 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback