Rastlös

Jaha då har jag gått hemma i ca 2 veckor men imorgon ska jag äntligen på möte och göra upp en rehab plan =)
Jag klättrar snart på väggarna här hemma.
Jag har varit så rastlös att jag häromdagen skurade hela badrummet och sen hela hallen för att sedan ta tag i diskbänken då jag helt plötsligt börjar dra ut spisen för att skrubba bort damm och matrester därifrån också.
Nu kan man bokstavligen slicka bakom min spis för så ren e den =)
Nån frivillig?
Har suttit och försökt ta reda på vem som kommer till mig på lördag så jag vet hur mycket mat jag ska köpa.
Besviken på att vissa inte kommer men glatt överraskad av att vissa andra kommer.

Igår träffade jag Linda en stund i stan men innan hon hann möta upp mig hade jag redan plockat på mig massa kläder som jag stod och provade. tro fan att jag handlade mer än jag tänkt
Dessa fina saker blev det





Fast den sista tröjan är inte heltäckt i ryggen utan har 2 band som ett kors så man visar lite av ryggen.
Jag tycker färgerna är så mysiga och ni ska bara känna på tyget på alla 3 plagg =)

Nej nu skriker min mage efter mat så jag får väl återgå till mitt liv

Kommentarer
Postat av: Carro

heheheh, jo, jag har glömt bort hur man stavar på svenska. Chemist är ju engelska.

Vad fina kläder du har köpt. jag måste också kópa lite nya vår/sommar kläder.

Jag kan också få sånna städryck ibland. Man känner sig så duktig efteråt. Hur går det med axeln?

kramar

2009-03-17 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback