last week

Jaha vad har hänt sen sist då?
Hade en mysig dag i måndags iaf
Stack till Savoy och käkade hotellfrukost med Sussi och det var riktigt fin buffe de hade, såg även Henrik Schyffert och Johan Glans avnjuta den goa buffen. Sen tog vi en tripp till Köpenhamn för att titta på lite bröllopsklänningar. Men till vår förvåning så har de inte så många bröllopsbutiker i centrala köpenhamn.
Så vi promenerade lite på ströget och satt i solen och åt glass =)

I veckan stack även jag och Jonas hem till Emma där jag lagade mat till hela familjen och sedan mös vi till en film och massa gottis om vi säger så ha ha
Nej nu blir det till att slänga sig i sängen och kolla på serier/film medans alla andra kollar melodifestivalen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?! Såg du inte schlager festivalen? Hehe! Det gjorde vi. Jag tvingade Jorge att se den eftersom det var min födelsedag så bestämde jag :) Varför var ni på Savoy och åt frukost? Det lät lite kul.

2009-05-17 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback