Slappt

Idag har jag bara slappat med Sussi.
Kört runt i malmö och gjort lite småärenden sen stack vi till västra hamnen för att äta lite italiensk glass *mums*
Sen var det hem till mig där jag lagade middag åt oss
efter maten låg vi i sängen och snackade skit och läste böcker om våra stjärntecken.
Med andra ord har det kännts ganska tjejigt idag =)
Hoppas på att Linda ska ha tid att träffa mig imorgon för nu var det ett tag sen vi sågs känns det som.
Och för er som undrar varför jag inte kollade på ESC igår så är det för att jag skämdes nått fruktansvärt över Sveriges bidrag men jag hoppas på att kunna se det nästa år ist.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo jag förstår dig. Jag hade ju inte sett Sveriges bidrag innan och var förväntansfull, men GUD vad jag skämdes över att vara svensk i den stunden. Fattar inte hur dem kunde välja henne. Var alla andra bidrag sämre än hennes? (Sveriges melodifestival alltså)Vad mysigt det lät med den tjejiga dagen. Saknar sånt :(

2009-05-19 @ 10:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback