visning

Japp igår blev det mobilia med Linda och där stötte jag på massa folk, både såna jag ville träffa och såna jag helst sluppit men men ha ha.
Meningen var att vi bara skulle in snabbt på mobilia och sen sitta ute typ men vi fastnade i affärerna som vanligt med oss två =)
Idag var jag på lägenhetsvisning och jag gillade lägenheten fast den var mindre än den jag har nu men nu vill jag flytta och är inställd på det så vi får se om lägenheten blir min eller inte men isf ska jag ha tur för jag hade plats 4 på listan och vad är oddsen att de andra inte vill ha den...
Sussi har färgat mitt hår idag då jag hade fått för mkt utväxt så nu ska jag gå och kolla in resultatet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback