Tjejigt värre

Såja då sitter jag och bloggar mitt i natten igen (som vanligt)
Jag vet att vissa är nyfikna på vad det var jag skulle göra i lördags hi hi
Jag var bjuden på tjejmiddag hos en gammal vän och när vi var där blev vi bjudna på en väldigt god gryta med potatisgratäng
*mäktigt men gott*
Under middagen kommer en annan tjej dit och dukar upp "efterrätten" i vardagsrummet =)
Det vill säga en massa sexleksaker!
Det var kul att se folks reaktioner då de flesta inte visste om att det skulle bli ett sexparty.
Här ska ni få se en del av gottebordet...


Sen fortsatte kvällen med god dricka och dans...



Det var en lyckad kväll helt enkelt!


Idag har jag varit en sväng med mamma och min brorsdotter på Entré och för att bara varit där en liten sväng så hann jag köpa massa småsaker plus en ny tröja, klocka och ett par nya skor till bröllopet =)
Sen var det i princip hem och dumpa av kassarna för att fortsätta hem till Annika som är hudterapeut och makeupartist, hon skulle lägga en prov makeup på Sussi och hon blev supernöjd så det blir Annika som ska sminka henne för bröllopet =)

Hon har en hemsida som ni kan gå in och titta på...
www.labeaute.se

Efteråt åkte vi hem till Sussi där det blev fotbollsgalan (eller vad det nu heter) och en film med Ashton Kutcher som heter Spread.
Inte världens bästa film men helt klart sevärd!!
Massa sex i filmen så titta inte på den när barnen är vakna ;)


Vill bara passa på att tacka alla vänner som är så snälla och goa när man behöver det som mest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback