Grattis Cajjo & Jesper!!!

Igår var det party på hög nivå =)
Var bara en timme på slutet som inte var så skoj då en väldigt ful(l) och otrevlig gubbe jiddrade med mig och lyckades reta upp mig på ett sätt som inte många lyckats med men nog om det aset!!
Kul att få fira av C & J iaf!!!
Konstigt nog är jag inte så bakis idag mest trött och ont i kroppen, förutom att jag antagligen sov konstigt i Micke´s soffa så tror jag inte att jag lekte akrobat igår?!?!
Nu blir det till att trycka i sig ännu mer pasta carbonara för imorgon har jag planerat en intressant och händelserik dag....tvätt, städ och garderobsrensnings står på menyn om kroppen tillåter =)
Om ni tycker detta låter som en spännande dag så är ni hjärtligt välkomna!!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback