Idag är första dagen på resten av mitt liv!!

Igår köpte jag mig en VÅG,
Jag som för bara lite mer än ett halvår sedan slängde min vid flytten för då lät Sarah såhär:
- Jau behöver fanimaj ingen våug, jau kännor på kläuderna om jau e tjock eller ente.

Men jo nu har jag ju insett att min kropp är inte särskilt fast... det var den inte innan heller men nu är det värre... har även upptäckt att kroppen börjar bege sig söderut sakta men säkert, förutom tuttarna!! Tacka gud för det!!
Så iaf nu är vågen inköpt och kroppen invägd och alla mått tagna så nu börjar vi =)
Hur jag går tillväga berättar jag inte än men resultaten ska ni få.
Dock kommer det nog inte gå så himla fort då jag inte klarar av att träna nått men snart så jävlar =)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback