analysera mera....NEJ!

Igår var jag på en väldigt trevlig kräftskiva/30årsfest med trevliga och "intressanta" människor.
Jag fick se nya sidor av folk som jag känt ett bra tag, drack bara 2 jäger så jag var inte direkt toppad.
Och idag när jag vaknade så kollade jag lite serier för att sedan slipa väggarna i vardagsrummet så inga nya bilder på det än då det inte syns någon skillnad från förra bilden än...
sen var det iväg till parken och kolla lite uppträdanden speciellt Pauline (fast jag bara hann höra sista låten)
efter det hade vi kurrande magar som skulle fyllas på med mat på ölkafeet *mums*
På vägen dit träffade jag först en kille som ligger mig varmt om hjärtat och det var lite jobbigt att se honom även om det bara blev en kram...ett par meter längre bort träffar jag på Pauline och vi snackar lite om gammalt folk vi umgicks med och jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna, vet inte riktigt vad som gjorde att jag blev så känslig och tänker nog inte analysera det heller...
Men hon var lika kär som förr och jag märkte att jag saknat denna sidan av henne.
Tack för dina fina ord!

Usch varför blir jag så känslig haha inte ens mensen på G ju!!

Jaja idag har jag iaf känt mig jävligt taggad på att förändra min livsstil och ska göra mitt bästa för att lyckas.
Håll tummarna att jag lyckas bra.

oj ska iväg på provtagning imorgon (första provtagningen sen jag började min nya behandling) så kanske dags att slänga sig i sängen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback