jag gör vad jag vill!!!

Vad jag gör och med vem har väl bara jag med att göra??!!
Men vi kan inte säga det fler ggr än vi redan gjort så sista gången nu.. Nej vi har inte gjort något utöver det vanliga!
Vilket fall som helst så var lördagen väldigt lyckad, träffade upp en massa goa vänner (speciellt en som jag inte träffat på ca 10år) på festivalen och åt texasburgare och drack massa öl =)
sedan festade vi vidare hos Micke och där blev det en hel del skratt och uppenbar svartsjuka...örk

Igår gjorde jag inte mycket vettigt förrän på kvällen då jag stack till gymmet och powerwalka 45min
*så stolt över mig själv*

Idag måste jag ha en såkallad aktiv vila, hur sugen jag än är på att sticka till gymmet.
aktiv vila betyder ju inte att jag ska ligga på soffan hela dagen men däremot passar det bra med att jag ska tvätta.
Rör på mig en del då ju.
Nu blir det lite serier och hoppas på att kanske få snacka med carro via skype ikväll =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback