märke eller kvalite?

Idag har jag varit en flitig flicka =)
Har tvättat massor, rensat datorn, skrubbat hela badrummet och varit på svågertorp och köpt nödvändigheter så jag kan börja måla vardagsrumstaket...
Då jag antagligen är nära jordgubbsveckan (tycker det låter trevligare än lingon) eftersom mitt ansikte börja se ut som en tonårings så har jag precis lagt på en ansiktsmask...Skönt med semester så man hinner unna sig sånt!!
La på det sista jag hade kvar av masken från La Prarie, tror det stavades så. Och jag kan garantera att jag aldrig kommer köpa den då den inte alls e så bra som man tror den ska vara när Kicks håller den inlåst bakom kassan och dessutom kostar runt 1500:- för en liten burk. Snacka om att man bara betalar för märket!!
Nej det är bra att man kan köpa den braiga lermasken på åhlens för under 50:- som dessutom e bättre.
Nu har jag inte tid mer då jag ska duscha och lägga mig i en nybäddad säng och bara njuuuta av livet och min semester.....



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback