Vännina sökes

Åhh nu e jag helt slut efter att ha gått på citygross och handlat i typ 2h...men jag har aldrig haft en så välfylld kyl och frys.
Dock ska allt kött delas upp i påsar och frysas in men jag har ett par köttpaket kvar i kylen som jag inte orkat dela upp än men när jag väl orkar det så måste jag göra nått åt allt i frysen då den är fullproppad med mat och glass redan.... fan jag behöver en större frys!

Har precis tagit högsta dosen på min medicin och hoppas på att jag ska få må bra,
jag har kommit fram till att jag mår bättre när jag äter halva middagen innan jag tar dem precis som om jag bäddar in dem med massa go mat =)
Känns dock väldigt konstigt att trycka i sig 8 piller åt gången, jag som inte ens tycker om att ta en värktablett men men så länge jag mår bra så är det ju bra iaf.

skulle behöva sticka till gymmet idag men e så trött i huvudet, jag vill ha en vännina som kan börja träna med mig.
Vännina sökes!
Du ska helst vilja powerwalka brevid mig då det är det jag gör mest.

Japp, ska lägga in en annons om det i sydsvenskan.
Nu ska jag ta en cigg och känna efter om det blir nått gym idag.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback