last c......sn =)

Har precis betalat räkningarna och det var så skönt att slippa betala sin csn skuld..
Den betalade jag sista gången förra månaden =)
Mina räkningar har blivit mindre fr o m denna månaden OCH lönen har blivit högre fr o m denna månaden.
Ser ut som om det kommer bli en väldigt bra ekonomi år 2011, inte för att den varit så dålig iår men bättre blir det wiihhooo.


Jag kom precis på att jag måste ju ta ett foto på min fine gran snart ju.
Det är ju trots allt min första gran sen jag flyttade hemifrån för...ja massa år sen.
Och den e såå tjusig =)

Nej denna unga dam måste försöka sova nu (klockan är 02.53) och det är lättare sagt än gjort när jag jobbade natt igår :-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback