pirr i magen??

Igår var det till att rusa upp ur sängen då jag försovit mig IGEN...
fast denna gången skulle jag inte till jobbet utan jag skulle möta upp Sussi för att promenera ner i stan och till frisören... hon skulle testa olika frisyrer inför bröllopet och vi skulle disskutera hur mitt hår skulle se ut.
Så här snygg och cool var sussi ha ha



sen blev det snabb shopping och solning för att sticka till kyrkan och öva..

Här har vi det blivande brudparet och hur lugna de än verkar på bilden så var vi nog alla lite fnittriga och nervösa när vi stod där =)
Hoppas nu vi kan ha koll på var vi ska stå på lördag...

Har varit och solat idag igen och färgat håret, försöker lägga ner lite av min tid på lägenheten nu för den har inte fått nån uppmärksamhet på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback