Möhippa

sist jag skrev kunde jag inte berätta vad jag skulle göra dagen efter ifall sussi skulle gå in och läsa men vi hade en möhippa planerad =)

Vi kom hem till henne och klädde upp henne och hon fick lite uppdrag bland annat att packa en väska efter en lista vi gjort...


Sussi fick inte reda på något vi skulle göra förrän vi var på plats men nästa steg blev att fylla magen med mat så vi alla kunde dricka resten av kvällen...

efteråt stack vi till köpenhamn och lämnade av oss våra saker på hotellet sen var det dags att gå till sam´s bar där vi både drack och sjöng...




sen var det meningen att vi skulle dra vidare till diskotek in men på vägen dit hade sussi som uppdrag att plåstra om lite grabbar och då stötte vi på två riktigt sköna killar som tog med oss till nån annan klubb där vi hade sjukt roligt =)


trots att folk tydligen inte ville att jag skulle dricka cosmopolitan för den spillde de ut i knät på mig...






på vägen till hotellet köpte vi hem massa donken mat sen fick vi sovit typ 4 timmar innan det var dags att checka ut. vi hittade ett ställe att äta frukostbuffe på som var riktigt god...

Det mesta av min lediga tid har jag ägnat åt susan och martins bröllop... jag tycker det är riktigt kul att hjälpa dem med planering men jag har bestämt mig för att den dag jag gifter mig så kommer jag göra det i Las Vegas, hur coolt är inte det liksom???

Nu börjar det bli dags att varva ner så jag kan förbereda mig för imorgon då jag och sussi ska till frisören och det kommer ta ett par timmar sen är det övning i kyrkan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback