Zumba

Har ikväll testat Zumba och jag orkade inte ens hela passet...
Höll på i 30min och då var jag riktigt svettig och kände hur träningen tagit i magen, benen och armarna.
Roligt som sören var det också så detta lär jag göra fler ggr.
Jag borde nästan filma mig själv när jag står och tränar för jag måste ju nästan se ut som en skadad skata eller nått liknande ha ha

Var ute och tog en öl med Sussi m.fl i lördags för att sedan möta upp en del arbetskamrater på nästa pub.
Riktigt kul måste jag säga.
Jag är så glad att jag har de vänner jag har för jag mår så bra när jag är med dem och de får mig alltid på bra humör.
Hoppas ni känner desamma för mig.

Vilket fall som helst så drog vi vidare ut på Deep och där visade sig vara sååå dålig musik den kvällen =( fast jag ska vara ärlig och säga att jag lyssnade inte så mkt på musiken den kvällen... hi hi
Var ska man gå ut i Malmö egentligen?
kanske ska börja gå ut i köpenhamn istället där är kanske mer action.
Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback