Glad midsommar på er alla världen runt =...

Glad midsommar på er alla världen runt =) detta är min jobbehelg men fick ändå grillat och ätit midsommarmat igår (med ett glas spritzer)... Sen var det dags att åka på den tradionella marknaden på sibbarp!! Idag har jag bara jobbat och sovit i princip... Tyckte dock det var lite skoj när jag hade 2 asiater på tåget som ville ha foto på mig.... -Train staff? -Yes I work here.... -We want picture of us whit you and your uniform - ok.... Jag såg glad ut men kände mig så fånig haha Varför ska jag förevigas med min uniform hela tiden?? Häromdagen var där ju ett filmteam på salongen när jag skulle fixa mina naglar, låt INTE mig synas i ett sånt hemskt tvprogram, snälla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback