where did the time go?

I torsdags var det ett år sedan en härlig kille lämnade oss, en som fått oss alla att skratta och som är saknad så in i bomben.
Jag förstår inte riktigt var detta året har tagot vägen...vad har jag hunnit göra?
men däremot på tisdag är det TIO år sedan världens bästa pappa lämnade denna jord...
Åren har gått fort men oj vad jag har hunnit med mkt under dessa år och växt som person.
Jag hoppas jag slipper jobba på tisdag då jag känner att jag skulle vilja ägna den dagen åt mig själv och mina djur, mina djur är det bästa som hänt mig och de är det perfekta sällskapet när man är ledsen.
De försöker inte trösta en eller få en på andra tankar utan de bara finns där

Jag e så sugen på att gå och kolla sex and the city 2 igen....jag tyckte om den och blev på bra humör av den =)

nej nu orkar jag inte berätta mer så.....till en annan gång....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback