mer än vänskap?

Det är så synd om mig nu...ligger med feber och är helt slö i kroppen men samtidigt rastlös!
Det är inte alltid lätt att vara en sprallig tös :-/

till en helt annan sak som jag måste ta upp här.
vi tar det från början...
Häromdagen satt jag och pratade med en manlig kollega om kärlek och relationer då han plötsligt berättar att en annan kollega hade sagt att han försökt ragga på mig men jag var för svår.
Tro mig jag försökte tänka tillbaka på alla dessa tusen gånger jag umgåtts med denna kille och kan inte minnas att han vid nått tillfälle har visat intresse.
Tur e väl det för jag har inget intresse av honom så det hade kanske bara förstört vänskapen.
MEN hur vet man när en kille är intresserad av mer än vänskap??
Jag har alltid haft svårt att se sånt men nu vill jag verkligen öppna ögonen och upptäcka det!
Jag är en väldigt social och öppen människa och killar missförstår alltid mina intentioner.
Jag har fått många nya manliga vänner på mitt jobb nu men hur vet jag vad de är ute efter?
Det gör det inte lättare att alla är väldigt sociala och serviceminded...

jag har själv bestämt mig för att försöka vara mer tydlig med vad jag vill och inte vill.

Vi kan väl bara vara vänner?
(om du nu inte är nått intressant förstås)
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback