bloggat 2 år =0

Denna månaden har jag bloggat i 2 år!
Ibland ofta och ofta sällan hihi hängde ni med där?
Har iaf haft en mysig ledig helg.
I fredags var jag ute med ett gäng arbetskamrater (som jag inte brukar umgås med) och det var väldigt trevligt. Jag älskar ju att träffa nya människor och bara sitta på en pub och snacka skit med en öl i handen =)
I lördags hyrde jag och grannen filmer och köpte massor med godsaker, jag vågar nog påstå att vi köpte för mycket av det goda t o m haha

Sen på söndagen tog jag min hund och min bror tog sin son med sig till Bara, där vi hälsade på bror 2 och hans familj.
Blev serverad helt underbart god mat och sen bjöds det på äpplepaj men jag körde klassikern kladdkaka ist =)
Är inte så förtjust i mjuka äpplen..
Bella fick springa av sig flera timmar i trädgården och jag fick myst med en 4mån bebis, busat med en 7årig pojke och ha tjejsnack med en 10årig tjej.
Tror du jag var trött när jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback