Zonnic

Igår fick jag trevligt besök av yngsta storebrorn och hans lille son.
Alltid lika trevligt!
Och lilleman är ju hur mysig som helst när han inte drar mig i håret =/

När de var här passade jag på att prova Zonnic munhålepulver som jag köpte för ett tag sen...



Jösses vad fånig jag kände mig.
Jag har aldrig ens provat att snusa och jag fick kolla mig i spegeln när jag satte in påsen under läppen haha gud vad rolig jag såg ut och då är påsen ändå väldigt tunn.

Så varför skulle du nu prova på detta S?
Jo när jag var hos läkaren så ville han att jag skulle börja snusa istället för mina kära cigaretter...så varför inte prova zonnic tänkte jag...
men det var en svagt brännande känsla under läppen så jag hade inte i den i mer än 1min (efter att jag slutat spegla mig) men jag ska absolut ge den fler chanser =)


Nu ska jag höra om grannen är sugen på lite chai och en cigg

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback