söndagsmys

De senaste 2 veckorna har jag jobbat massor och knappt haft tid för mig själv, jag har inte fått en enda sovmorgon och denna veckan har jag känt mig stressad, pressad och fått PMS för första gången på flera år och både resenärer och kollegor har fått sin dos av mitt humör (förlåt).
Så i fredags kväll stängde jag av allt vad alarm hette och sov i TRETTON timmar.
Det var så sinnesjukt skönt och bör göras oftare!!

Sen tog jag det lugnt och fixade med disk och dammsugning, hoppade in i duschen och gjorde vid mig för en helkväll.
Och när jag var klar med detta upptäckte jag att jag var HELT klar innan första personen kommit =) Annars står jag alltid och sminkar mig när de första gästerna kommer.
Det var lite trevligt att kunna sätta sig och ta en drink med M direkt när han kom hit.
Kvällen var riktigt trevlig (förutom en som ramlade på arslet i hallen för mitt golv är snorhalt) med gamla och nya vänner som sedan drog vidare ut för att svänga de lurviga.

Jag är nog inne i en liten mysperiod nu...sitter hemma och myser med djuren och äter god tacos och Ben & Jerry´s (förlåt Carro, men lovar att vi ska äta massor av det när du kommer och hälsar på)

Nu kallar tvn igen ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha jag hittade faktiskt ett ställe rätt nära och dem hade dessutom halva priset, så jag köpte 2 st :P Farligt god glass.

2011-02-06 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback