whoops

Jag glömde ta kort på min fina gran =(
kom på det när jag hade klippt ner halva granen... ni får helt enkelt tro mig bara hihi
har haft semester i lite mer än en vecka och det har varit stressade dagar men samtidigt väldigt mysigt och trevligt.
Varit med vänner i köpenhamn, festat och dansat häcken av mig och haft massa mys med M.
Lagom till jag ska börja jobba svullnar mina mandlar upp och jag får feber.
och nu har jag legat i soffan i 2 dagar och börjar redan klättra på väggarna.
Jag får pyssla i hemmet lite sen blir det soffläge en stund innan jag orkar fortsätta igen...
Nu vill jag bara bli frisk så jag kan komma tillbaka till jobb och få träffa M utan att smitta honom.
Nej nu måste jag plocka ner det sista julpyntet så jag kan känna att det är ett nytt år och nya utmaningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback